Kohaletoimetamine & Tagastus

TARNE

Pakume TASUTA kohaletoimetamist Eestisse tellimustele üle 50€.
*Vähem kui 50 € tellimuste puhul lisandub saatekulu 1,99€ – 2,99€

Kui olete veebisaidil tellimuse esitanud ja makse sooritanud, töötleme teie tellimust 1 tööpäeva jooksul. Pärast tellimuse töötlemist peaksite saadetise kätte saama 1-3 tööpäeva jooksul, kui saatmist ei mõjuta meist olenematud põhjused.

Kõik meie veebisaidilt ostetud tooted toimetatakse teieni DPD kuller, DPD, Omniva pakiautomaat või teiste taoliste kullerite abil, mis on saadaval kiireimaks kohaletoimetamiseks. Kui oleme teie tellimuse töötlemise lõpetanud, saadame teile kinnituskirja, mis sisaldab teie saadetise jälgimisnumbrit.

DPD kuller: 2,99 €
DPD pakiautomaat: 2,40 €
Omniva pakiautomaat: 1,99 €
Omniva kuller: 2,49 €

Märkus. Nädalavahetustel ja kohalikel riigipühadel pakke ei saadeta ega tarnita

TAGASTAMISREEGLID

30-päevane rahulolugarantii

Meilt ostetud esemeid saate tagastada 30 päeva jooksul pärast nende kättesaamist. Kui otsustate toote tagastada pärast 14 päeva, kuid 30 päeva jooksul pärast kättesaamist, võib siiski lisanduda lisatasu.

Vastavalt Euroopa Liidu määrustele on ostjal õigus kaupu tagastada.

Tarbija vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, kui toodet kasutatakse muul eesmärgil kui selle olemuse, omaduste ja funktsionaalsuse uurimiseks. Seetõttu tuletame teile meelde, et lepingust taganemise õiguse kasutamisel on ostjal õigus kasutada toodet ainult selle hindamiseks vajalikul määral, nagu seda tehakse füüsilises kaupluses enne ostu sooritamist.

Ostja vastutab toote liigse kasutamise või väärkasutuse tõttu tekkinud kahju eest, mis ületab toote testimiseks vajalikku ja on vastuolus õigluse põhimõttega. Lisaks vastutab ostja toote väärtuse, kvaliteedi või ohutuse vähenemise eest.

Kaupade tagastamisel peab ostja järgima järgmisi juhiseid:

  • Kaup peab olema originaalpakendis;
    toode ei tohi olla kahjustatud;
  • Tootel ei tohi olla märke kahjustustest, garantiipitseride, seerianumbrite või logode eemaldamisest;
  • Toode peab olema kasutamata ja säilitama oma algse välimuse (nt etiketid puutumata, kaitsekiled eemaldamata jne). See reegel ei kehti, kui toode on defektne;
  • Tagastatud toode peab olema samas seisukorras, nagu see saadi;
  • Ostja peab esitama oma nime, tellimuse numbri ja täidetud tagastusvormi;

  • Müüja jätab endale õiguse keelduda tagastatud kauba vastuvõtmisest, kui tagastamistingimusi ei ole järgitud;
  • Ostja ei tohi ostulepingut tühistada ja toodet tagastada, kui toode on kahjustatud või kui selle välimus on oluliselt muutunud;

Ostja vastutab tagastamiskulude eest. Me mõistame, et see võib põhjustada mõningaid ebamugavusi, ja me püüame pakkuda parimat võimalikku teenust kõigi küsimuste käsitlemisel. Kuid vastavalt Euroopa Liidu eeskirjadele ei ole müüjad kohustatud andma tagastussilte ega katma tagastuskulusid. Loodame, et mõistate meie seisukohta.

Tagastamine peab toimuma vastavalt müüja määratud protseduurile.

PANGE TÄHELE: ME EI VÕTA RANGELT VASTU KASUTATUD TOODETE VAHETUS- VÕI TAGASTAMISTAOTLUSI.

Kui te siiski soovite toodet tagastada, austame täielikult teie otsust ja püüame alati pakkuda igale kliendile positiivset kogemust. Palun arvestage siiski sellega, et teie tagastamine peab täielikult vastama ülaltoodud nõuetele.

- Toimingud toote tagastamisel -

Samm #1 – võtke meie klienditoega ühendust 30 päeva jooksul pärast tellitud toodete kättesaamist e-posti aadressil info@superkodu.ee Esitage klienditeenindusse oma täisnimi, meiliaadress, tellimuse number ning kirjeldage lühidalt põhjust, miks soovite toodet tagastada ja mis on selle seisukord.

Samm #2 – meie klienditoe meeskond vastab teie taotlusele ja kui teie tagastustaotlus vastab käesolevas tagastuspoliitikas ja kasutustingimustes sätestatud tingimustele, annab meie klienditoe meeskond teile edasised juhised, kuidas ja kuhu oma toodete tagastada.

Pange tähele, et aktsepteerime ja tagastame tagastatud tooteid ainult siis, kui need saadetakse tagasi meie klienditeeninduse meeskonna poolt antud aadressile. Palume mitte saata tagastusi meie kontori aadressile või algsele aadressile, kust need tulid, kuna me ei saa neid seal vastu võtta, mistõttu me ei saa ka teie tagastust tuvastada ja selle eest raha tagasi maksta.

Samm #3 – pakkige oma toode turvaliselt ümber, lisage pakendisse oma tellimuse andmed (nimi, perekonnanimi, tellimuse number ja veebileht, kust osteti) ning saatke meile tagastatavad tooted meie klienditoe meeskonna poolt teile antud tagastusaadressile . Pange tähele, et saame tagastatud tooteid vastu võtta ainult siis, kui need sisaldavad teie tellimuse teavet ja need saadetakse meie märgitud tagastusaadressile.

Samm #4 – saatke meile tagastatava paki jälgimisnumber ja kordumatu tagastuslink. Pange tähele, et tagastamise transporditasusid ei tagastata ega kompenseerita. Meie ladu võib ilma jälgimisnumbriteta tagastamisest keelduda, palun kasutage kindlasti tähitud posti või muud jälgitavat saatmisviisi ning ärge unustage meile jälgimisnumbrit edastada.

Samm #5 – Pärast tagastatud toote kättesaamist ja kontrollimist tagastame teie raha 14 tööpäeva jooksul.

Pärast tagasimakse väljastamist kulub tavaliselt kuni 3–5 tööpäeva, enne kui tagasimakse kuvatakse teie pangaväljavõtetes. Tagasimakse saadetakse teile tagasi algsele makseallikale, mida kasutasite tellimuse eest tasumisel.

Shopping Cart